.

Nu har det stått still ett tag. På bloggen alltså. Själv har jag gjort allt annat än stått still.
Blev lite nedslagen när jag kom till skolan in måndags och fick reda på att jag har 7 stycken prov/redovisningar på två veckor. Ju mer jag tänkt på att jag måste plugga - desto mindre har jag gjort.
Undra varför det blir så egentligen. Jag stressar upp sig för hur mycket jag har att göra, och det resulterar i att jag inte gör någonting alls. När det ligger 20 saker på en bunt så blir jag så omotiverad att jag inte tar tag i ens den första saken. Brukar det vara så för er också?

Men ah.. jag har egentligen haft en ganska bra vecka.  Har ersatt all eventuell pluggtid med saker som har varit betydligt roligare (men som har resulterat i tillfälliga stunder av ångest). Men idag är det fredag! Planerar att glömma allt som har med skolan att göra nu i tre dagar, och sedan få ett nytt nedslag på måndag. Living for the weekend kanske man kallar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0