5 mars

Fan, hatar folk som är så jävla konflikträdda. Folk som vägrar inse att de gjort fel till den graden att de helt enkelt förtränger det. Tycker synd om de personerna.

Men! Det är 5 mars nu, vilket betyder exakt 3 månader till studenten! Hur fint är inte det va? :D.
Passar på nu, när jag ändå känner en gnista av hopp, att be om ursäkt för tidigare och kommande negativa inlägg. Denna negativitet kommer nog att komma tillbaka som en trend genom bloggen till... ah typ maj, om jag har räknat rätt.

Vet att man inte ska klaga och sånt, men jag hänvisar till de två första raderna på inlägget och säger att det faktiskt är okej att klaga, när konflikträdda och trångsynta idioter gör vardagen svårare för andra. Då är det nästan mindre okej att inte klaga.

Men ääääähm vad ska jag säga mer... jobbigt att avsluta ett inlägg med denna negativa ton. Finns många personer som gör mig glad, och som inte stämmer in på beskrivningen ovan! :) . Det kändes bättre. Party on!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0