The Coral

Den här bloggen börjar sakta men säkert förvandlas till någon slags musik-blogg. Inte för att jag funderat särskilt mycket på vad det var för sorts blogg innan, men.. .

Det här är en av de låtar som går att lyssna på om och om igen utan att den blir dålig. Den ligger högt uppe på min lista av  "Det här är nog den bästa låten som gjorts" - låtar.

Listan är i och för sig ganska lång, och nya låtar läggs till hela tiden. Nu började t.ex. Morrissey- First of the gang to die att spela på datorn och snabbt försöker min hjärna säga mig att "Det här är den bästa låten! Skriv om den istället!" Som ni kanske märker är jag i ständig konflikt med min hjärna om vilken låt jag ska skriva om på bloggen. Lite av ett I-landsproblem just nu.

Jag kommer att  få upprätta något slags "Dagens låt" på bloggen så att jag inte torkar ut. Att bara skriva om en låt per dag kommer i och för sig att bli tufft, speciellt eftersom min hjärna har så lätt att manipulera sig själv.

Men ni kan ju kolla på videon i alla fall! Innan jag ändrar mig :)



 

Flummigaste inlägget hittils. Men ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Richolabado

Björnen med trumpeten är lite av en ny idol. Får gärna vara mycket musik om det är bra musik. Än så länge har det bara varit bra, så fortsätt så!

2009-01-05 @ 23:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0