"somnar 07 vaknar igen på natteeeen"

Okej, för alla som inte förstod rubriken så är den ett citat från låten "Jag är en vampyr" med Markus Krunegård. Nu menar jag inte alls att jag är en vampyr, utan endast att jag verkar gilla att skriva i bloggen på natten. Har inte haft så mycket att skriva på sistone, så det blir mest korta och meningslörsa (nte helt nyktert skrivna) inlägg.
Dagarna och veckorna håller på att flyta ihop för mig just nu. Jag ska bättra mig. Och jag lovar att nästa inlägg kommer att bli på dagtid, innan klockan 00.00!

Kommentarer
Postat av: Tess

Haha! " hectooor was the first of the gang with a gun in his hand, and the first to do time, the first of the gang to die..OOOOHHMYYY"

2009-01-18 @ 11:48:47
URL: http://egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0