Nån har slagit upp ett hååååål

Skriver ett blogg-inlägg från jobbet nu för första gången (oroa er inte, jag har rast). Med diverse tekniska problem där hemma så har jag lite svårt att blogga just nu. Ska inte komma in på fler detaljer , det gör mig bara arg. Allt tekniskt som jag rör vid går sönder just nu. Mina vänner låter mig knappt hålla i deras mobiler längre.

Söta Tess har i alla fall lämnat på Spotify på kontoret så att jag kan lyssna! :) Lyssnar igenom lite Oasis-låtar nu så att jag är redo nästa gång de kommer till Sverige... när det nu blir. Jag kände att det inte riktigt var värt att se dem igår eftersom att jag bara lyssnat på två av deras låtar.

Dock fick jag höra just de låtarna live i mobilen, hah! :D Underbart att både Tess och Richard la en liten tanke på mig under konserten och lät mig lyssna på Wonderwall och Don't look back in anger !

Nästa torsdag ska även jag få se lite livemusik, detta av ekeröbon och trubaduren Stefan Sundström! Låttips idag blir därför: Stefan Sundström - Nån har slagit upp ett hål.
För de som vet hur han ser ut idag, kan man konstatera att denna video är inspelatd för väldigt längesen! Och checka in lillkillen med solbrillor som spelar bongotrumma ;D

Stefan Sundström - Nån har slagit upp ett hål

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0