Dålig morgon

Usch, mycket dålig morgon. Jag och Lowa bestämmer oss för att åka till skolan tidigare för att göra ett arbete vi är alldeles för sena med.  Dock bestämmer sig den älskade Ekerö-bussen för att inte dyka upp, och vi kommer till skolan i lagom tid för att inte hinna arbeta och i lagom tid för att snart gå till mattelektionen. Känns lite onödigt att jag gick upp halv 7 idag, och att jag kommer vara i skolan till halv 5....håller jag mig vaken till 12-tiden så är jag nöjd.

Nu när jag ändå är arg och klagar över mina i-landsproblem, så tänkte jag passa på att klaga över lite materiella ting!
Hur trött blir man inte på hörlurar som ständigt börjar glappa? Det verkar inte spela någon roll hur dyra de är, hur bra ljud det är i dem, för de går sönder lika snabbt ändå!

Eh.. jag ska sluta klaga nu.  Men ibland får man?


Kommentarer
Postat av: tess

snart slipper du ekerö!

2009-01-28 @ 10:06:36
URL: http://egowar.se
Postat av: T

Ah yes! lovar att inte klaga då ;)

2009-01-29 @ 12:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0