Dagens låt + gårdagens flopp

Såg Grammisgalan igår.

Inte världens viktigaste, jag vet.
Man kan inte tävla i musik, jag vet.
Det spelar ingen roll vem som vinner, jag vet.
Man bör uppmuntra alla artister, jag vet.

MEN, då publiken röstar fram bandet EMD i kategorin "årets låt" så har någonting gått snett.
Jag håller med min vän Richard som sa: "Jag tycker inte om svenska folket längre".

För att trösta mig själv har jag lagt upp en väldigt bra "Dagens låt" idag! Laleh är en väldigt bra artist som jag har lyssnat alldeles för lite på. Härlig låt, ryser lite under refrängen :)




You don’t have to worry
Someone in your life is waiting all alone
At home for you
At home for you tonight

And if you ever,
ever change your mind
Call on me,
call on me

And if you ever,
ever change your mind
Call on me,
call on me

Kommentarer
Postat av: Mary

Skönt att du säger emot dig själv ärtis ;)

2009-01-09 @ 18:32:13
Postat av: Anonym

Hur?

2009-01-10 @ 01:37:51
Postat av: Anonym

EMD rockar stenhårt party on

2009-01-10 @ 03:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0