Billie the vision and the dancers!



Billie the vision and the dancers, Nalen 27/2!

Detta måste vara det mysigaste bandet som finns. I alla fall bland dem som jag har lyssnat på. När jag tänker på Billie the vision så ser jag framför mig en utomhusscen på en festival, solen som håller på att gå ner och en publik som sjunger "I need love, love, love oh I need love!".

Äntligen kommer de till Stockholm igen! Även om det inte blir samma känsla som på festival så kommer det att bli grymt! De kom verkligen vid rätt tillfälle. Just när man verkligen har börjat tröttna på vintern och längtar efter varma kvällar, livemusik och ölTur att det finns öl på vintern också. Billie the vision på Nalen + öl kommer att bli oslagbart!

Billie the vision är så söta. Istället för att kräva bealning för sina låtar så får man ladda ner allting gratis från deras hemsida, och så har de skrivit upp ett postgironummer om man frivilligt vill sätta in ett bidrag. Hur sött är inte det? Jag håller med dem, bra musik ska inte kosta en massa pengar! Jag tror snarare att det blir en positiv effekt och att många blir glada och vill stödja bandet med ett bidrag.  Ni kan ju kolla in hemsidan här!

En rolig grej är också att bandet brukar på på festivalcampingen när de är ute och spelar. Kände mig dock lite nördig när jag var på peace and love och kom till campingen med min nyinköpta "Billie the vision"-tröja och mötte två stycken i bandet... Men tröjan var snygg!

Här är en skön video att kolla på i alla fall :) ha det bra!




Tonight, tonight, tonight, tonight, I wanna be with you tonight

Kommentarer
Postat av: Kajsitshki

Larsans dansmoves är oslagbara!!



2009-01-21 @ 11:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0