Zzzz

Har ni någonsin tänkt på en sak medans ni somnar, och sedan vaknat dagen efter med exakt samma tanke? Det hände mig idag, och det kändes lite mysko haha.. Undra om min hjärna fortsatte att arbeta på tanken hela natten, och att det är därför jag var så trött idag? Vore en schysst grej att kunna skylla på "överarbetad hjärna" när lärarna undrar varför man sover på deras lektioner. :)
 
Drömmar och sömn är ett ganska intressant ämne över huvud taget. Även om jag inte tror speciellt mycket på drömtydning så är det ganska kul att läsa om. Problemet är bara att mina drömmar är så tråkiga (i alla fall de jag kommer ihåg). Jag kan drömma att jag ligger och sover, vaknar, går upp och dricker vatten för att sedan gå och lägga mig igen. Sen när jag vaknar så vet jag knappt om det var en dröm eller inte. Hur mesigt är inte det? Kanske har jag massa coola drömmar som jag inte kommer ihåg, eller så är jag helt enkelt så cool när jag är vaken så att jag inte behöver drömma det.
 
Aja, om jag vill försäkra mig om häftiga actiondrömmar så kanske jag ska tänka på sånt innan jag somnar. Jag ska börja testa det och så lovar jag att rapportera när det händer. Vet inte riktigt hur jag ska avsluta detta inlägg på ett bra sätt. Så eeehh... nu är det slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0