Massa ytligheter på samma gång

Jag vet att detta inte är någon modeblogg, men är det okej någon gång att skriva om nåt man köpt?
Bara för att jag blev så glad och nöjd... utan att alls känna mig som en materialist höhö...

Jag hade en härlig ytlighetseftermiddag. Klippte mig, köpte en sjal i alla regnbågens färger + ett par skitsnygga skor! Känner mig mycket nöjd just nu. Vi får se om det ändras när jag vågar kolla på mitt kontoutdrag igen...
Aja, nu är det nog med ytligheter! Vill ju inte bli förväxlad med typ blondinbella :O.

Musik ska det bli däremot! Blev tipsad om ett skitbra band, Tilly and the wall.  Sök lite på youtube så hittar ni!



(Ännu mer modeblogg-varning att lägga upp bilder på plagg som man köpt, men nu har jag gjort det också för första gången)... Dock är den köpt second hand så ni kommer aldrig att hitta en likadan moahaha! Vi kan säga att jag la upp bilden bara för att retas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0