Are we human?

En mängd konstiga känslor slog till mot min huvudvärk imorse. Vet inte riktigt vad som var felet, men allting kändes bara värdelöst. Kan nog ha att göra med den där extrema bakis-feelingen, men det är ändå läskigt när man plötsligt mår dåligt över någonting som man inte riktigt kan placera.

Men det finns ju något som fungerar för allt! Ni kanske förstår att jag menar musik. Så jävla bra helt enkelt. Jag tror jag ska satsa på en gitarrkurs i höst och bli skitgrym. 

Eftersom jag är Hulstfred-inspirerad just nu så lyssnar jag på The Killers, och vem älskar inte den här låten?




"And I'm on my knees, looking for the answer"


Kommentarer
Postat av: Tess

Sööötnos, vet känslan!

2009-02-01 @ 19:47:32
URL: http://egowar.se
Postat av: kajsa

Jag hatar den låten faktiskt! haha

2009-02-01 @ 21:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0