Love song

Oh pretty love

don't worry

with me you don't need a place to hide

so just sit real still

and the light will flood in over the hills



Också Tilly and the wall. Tänkte rita en söt bild på en blomma eller nåt. I Paint.
Jag är dålig, för jag tar bara bilder från internet hela tiden och lägger upp dem på bloggen, ofta utan att ens nämna vart jag tog dem ifrån. Är det egentligen okej att ta bilder som ligger uppe på internet och använda dem? Jag har dålig koll på sånt där... men då är det ju tur att jag är så otroligt begåvad för att rita på Paint. Tyvärr fanns inte programmet (!) på den här datorn, så vi får skippa det denna gång. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: ae, the one and only

haha vad är det för fattig dator som inte har paint? hihi.

2009-02-21 @ 13:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0