Fotoutmaning + nagelstänk

Jag blev utmanad av Tess.

( Gå in i mappen mina bilder - Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen - Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den. )

Detta blev mitt resultat:























Hmm.. haha ja det verkar vara någon slags pyramid. Bilden är i alla fall från mitt fotoalbum "Californien" där jag var år 2006 och hälsade på min bror. Roligare än såhär blev det inte.. förlåt :P

**********************************************************************************************************************************

Förresten, vet inte om det bara är jag som tycker detta är äckligt, men såhär var det iaf:
Ikväll när jag satt på bussen hem så började damen som jag satt bredvid plötsligt att flitigt fila naglarna. Kanske bara jag som reagerar  dåligt på sånt? Det känns liksom som att nagel-buissnes sköter man hemma på toaletten, och inte bredvid någon på bussen.... Naglar är ju trots allt en blandning av döda hudceller, och det har jag väl nog av själv. Behöver inte hennes nagelstänk  på mina kläder...

Är jag töntig som kände sådär, eller håller ni med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0