En till sån där låt...

Känns som att  nästan alla band och artister jag lyssnat på tidigare har manliga sångare, så på sista tiden har jag därför lyssnat till många kvinnliga artister. Mest har det varit Lily Allen och hennes nya skiva, men även Kate Nash och nu massor med Laleh. Laleh har också precis släppt en ny skiva, "Simon and me". Jag har väl inte lyssnat igenom den tillräckligt många gånger för att sätta något betyg, men jag känner på mig att det blir 5/5 :).

Har i alla fall fastnat ordentligt för en låt, "The End", men den kommer att få ett eget inlägg så fort jag hittar en video att lägga upp.

Tills dess ska ni få se henne sjunga en annan låt från den nya skivan. Den handlar om en blåval, och för er som varit med och söndagspromenerat på sista tiden vet ni att det har blivit ovanligt mycket snack om just blåvalar. Jaja, något ska man ju prata om... Här är videon i alla fall! "Bjurö Klubb heter låten". Och jaa... Laleh är grym helt enkelt.









Detta blev ett ganska glatt inlägg, men mitt humör går faktiskt väldigt upp och ner just nu. Jag blir jävligt sur när någon behandlar mina vänner dåligt.


Kommentarer
Postat av: Tess

<3

2009-02-26 @ 11:50:50
URL: http://egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0